Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna Miasto Warszawa Online
Nasza warszawa Online

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdrowe odżywianie
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna -> Damski Pokój
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sara1937
Nowy w Mieście

PostWysłany: Wto Lut 20, 2018 20:28    Temat postu: Zdrowe odżywianie Odpowiedz z cytatem

Cześć, studiuję w Warszawie mieszkam w akademiku od co najmniej dwóch lat nie odżywiam się zbyt dobrze co odbiło się na moim zdrowiu mam ciągle podkrążone oczy i słabą morfologię.Lekarz zalecił mi witaminy i żelazo.
Jednak od jakiegoś czasu zaczęłam się lepiej odżywiać i dbać o siebie.
Moja mama jak tylko przyjadę do domu to dba, abym jadła żywność bez sztucznych dodatków mówi, że należy zwracać na to uwagę.
Podesłała mi nawet stronę Sante https://www.sante.pl/jedz-zdrowo/100-bez-sztucznych-dodatkow/
W tej chwili o wiele lepiej się czuję i dalej konsekwentnie kontynułuję prowadzenie zdrowego stylu życia.Pozdrawiam.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 20:28    Temat postu:

Powrót do góry
Natur
Nowy w Mieście

PostWysłany: Sro Lut 21, 2018 13:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajnie, że zaczęłaś się zdrowo odżywiać. Jest to bardzo ważne. Polecam sklep ze zdrową żywnością: https://natur-sklep.pl/
Mają bardzo dobre ceny i szybki termin realizacji.
Powrót do góry
gwardia
Nowy w Mieście

PostWysłany: Sob Mar 24, 2018 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem