Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna Miasto Warszawa Online
Nasza warszawa Online

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siłownia

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna -> Przewodnik Warszawa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sezameks
Nowy w Mieście

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 21:22    Temat postu: Siłownia Odpowiedz z cytatem

Którą siłownię najbardziej polecacie w centrum? Jestem początkującym, ale zależy mi na tym żeby ta była dość dobrze wyposażona. Fajnie byłoby też, aby cena miesięcznego karnetu nie przekroczyła 80 zł o ile to możliwe. Szczególnie kładę nacisk na jej położenie, musi być to centrum Smile Nie musi być to mega profesjonalna placówka nastawiona na równie profesjonalnych ćwiczących. Tak jak mówiłem jestem początkującym Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Pon Gru 05, 2016 21:22    Temat postu:

Powrót do góry
Roys
Nowy w Mieście

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 11:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kup sobie kartę beActive i sam wypróbuj kilka siłowni i sprawdź która tobie pasuje. Dobra opcja z tą kartą właśnie w takim przypadku, bo możesz sobie przetestować kilka siłowni a cena jest bardzo dobra
max454
Nowy w Mieście

PostWysłany: Sro Lut 22, 2017 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli myślisz poważnie o tym by popracować nad swoją formą i będziesz czesto bywał na siłowni to warto zainwestować w odżywki 7 Nutrition Smile Dzięki nim dostarczasz odpowiedni budulec do organizmu i mięśnie mogą się szybciej rozbudować!
Powrót do góry
TomaszSz
Nowy w Mieście

PostWysłany: Czw Kwi 27, 2017 07:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem