Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna Miasto Warszawa Online
Nasza warszawa Online
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konferencja - góry czy morze?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna -> Wolna Strefa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaja888
Nowy w Mieście


Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 76

PostWysłany: Pon Paź 31, 2016 17:31    Temat postu: Konferencja - góry czy morze? Odpowiedz z cytatem

Gdzie lepiej zorganizować zimą konferencję dla pracowników - nad morzem czy w górach?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Paź 31, 2016 17:31    Temat postu:

Powrót do góry
Olenica
Nowy w Mieście


Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 117

PostWysłany: Sro Lis 02, 2016 06:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że góry. Góry są dobre na każdą porę roku. Zwróćcie uwagę na zachełmie noclegi http://www.rezydencjalawendowewzgorze.pl/ - to super lokalizacja w Karkonoszach. Pracownicy na pewno będą miło wspominać taką konferencję Wink

Ostatnio zmieniony przez Olenica dnia Sob Lis 05, 2016 12:06, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Agata29
Nowy w Mieście


Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 187

PostWysłany: Sro Lis 02, 2016 12:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że zarówno góry jak i morze mogą mieć swój urok. Najważniejsze to odpowiednia atmosfera Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
millena87
Nowy w Mieście


Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 59

PostWysłany: Sro Lis 02, 2016 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli obiekt, jak hotel arłamów na konferencje w górach spełnia Twoje oczekiwania to napisz do nich maila z pytaniem o wolne terminy.
Pamiętaj, że jeśli to ma być duża konferencja, to warto odpowiednią wcześnie skontaktować się z recepcją, żeby zarezerwowali odpowiednią ilość pokoi dla Twoich gości.
Akurat to jest jeden z największych w Polsce kompleksów konferencyjnych, więc mają spore doświadczenie, dlatego pomogą Ci w organizacji na pewno.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zoska11
Nowy w Mieście


Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 237

PostWysłany: Sro Lis 02, 2016 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też uważam, ze warto zorganizować konferencje zarówno w górach jak i nad morzem. Wybór hoteli w tych miejscach jest naprawdę spory. Mnie ostatnio kusi kraków i sale konferencyjne hotelu puro. Oferta jest dla mnie jak najbardziej na plus i chyba z niej skorzystam. Ostatnio mieliśmy udaną konferencję w Gdańsku więc teraz pora na Kraków.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
irek
Nowy w Mieście


Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 44

PostWysłany: Pon Lis 07, 2016 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ani góry ani morze, najlepiej tam gdzie wszyscy uczestnicy mają dobry dojazd bo nikt z uczestników konferencji nie będzie chciał jechać pół dnia. No chyba że dysponujemy dobrą gotówką i płacimy im samoloty. Ja to zawsze wybieram Warszawę ładne miejsce dobry dojazd a jak nie chcemy przepłacać to nocleg pod warszawą np tu http://www.hotelponiatowski.pl/ Co o takim pomyśle sądzicie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ela231
Nowy w Mieście


Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 422

PostWysłany: Pon Lis 14, 2016 12:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja polecam miejsce nad morze, zawsze tak klimatycznie i zdrowo. Można pooddychać jodem. Fajnym miejscem może być : http://www.rosevia.pl/ . Warto zerknąć na ich ofertę. Posiadają taką salę konferencyjną, mają całe wyżywienie i luksusowe pokoje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pracodawca
Nowy w Mieście


Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 98

PostWysłany: Wto Lis 15, 2016 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie góry. Zawsze można zrobić miłą odskocznię i zadbać o prelegentów i zafundować im jedno popołudnie na nartach. Dla tych, co szusują okazjonalnie, na pewno potrzebna będzie wypożyczalnia sprzętu narciarskiego. Koszta nie są duże, ale wrażenia i wytworzone więzi są bezcenne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
olka991
Nowy w Mieście


Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 161

PostWysłany: Sro Lis 23, 2016 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może zobacz sobie bialystok i konferencje? Nie trzeba jechać nad morze czy w góry żeby zorganizować profesjonalną konferencję. Jest wiele hoteli ze świetnym ofertami i dobrą lokalizacją. Ja byłam raz na konferencji w górach i szczerze nie za bardzo mi się podobało głównie ze względu na dość długą podróż.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
IgoOgi
Nowy w Mieście


Dołączył: 10 Lis 2016
Posty: 69

PostWysłany: Czw Lis 24, 2016 09:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie polecam góry, dobry klimat Smile szczególnie teraz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
maja2
Nowy w Mieście


Dołączył: 17 Lis 2016
Posty: 19

PostWysłany: Czw Lis 24, 2016 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie preferowałabym górskie klimaty. Morze nadaje się bardziej na wyjazd integracyjny
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
elka2
Nowy w Mieście


Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 246

PostWysłany: Sro Lis 30, 2016 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim skromnym zdaniem warto robić konferencje w Gdańsku. Jest to ciekawe rozwiązanie, ponieważ takie spotkanie będzie uważane za bardzo prestiżowe. Poza tym jest tam wiele ciekawych miejsc, w których może coś takiego się odbyć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Talkkon
Nowy w Mieście


Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 1

PostWysłany: Sro Lis 30, 2016 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mi się wydaje że nie ważne gdzie ta konferencja , ważna będzie dobra atmosfera Wink
_________________
adwokat warszawa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Miłka78
Nowy w Mieście


Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 495

PostWysłany: Wto Sty 10, 2017 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może zamiast jechać tak mega daleko korzystniej będzie zorganizować konferencję nieco bliżej, na przykład w Łodzi, mam podaję namiary na świetną salę sala konferencyjna łódź , samo centrum Łodzi , więc dojazd nie będzie problemem nawet dla osób, które nie znają tego miasta.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maksik
Nowy w Mieście


Dołączył: 14 Lis 2016
Posty: 92

PostWysłany: Wto Sty 24, 2017 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy organizacji watro też nie tyle zastanawiać się nad miejscem ale i na potrzebnym sprzętem by był jak najlepszej jakości. Tu dobrym rozwiązaniem jest możliwość wypożyczenia takiego sprzętu jak np. http://www.konferental.pl/wynajem-sprzetu/kamery by taką konferencje uwiecznić i zamieścić w internecie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Sty 24, 2017 15:40    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna -> Wolna Strefa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Miasto Warszawa Online  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group