Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna Miasto Warszawa Online
Nasza warszawa Online
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bezpieczeństwo danych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna -> Wolna Strefa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elka2
Nowy w Mieście


Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 333

PostWysłany: Nie Sty 25, 2015 23:46    Temat postu: Bezpieczeństwo danych Odpowiedz z cytatem

Bezpieczeństwo danych, które posiadamy na naszym komputerze jest niezwykle ważne. Znacznie jednak bardziej istotna jest ochrona danych w firmie. Właśnie dlatego Integrated Solutions wprowadziło na rynek szereg usług, które pomagają zabezpieczyć dane. Tutaj http://www.integratedsolutions.pl/pl/firma/o-nas/ można sobie o nich poczytać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Sty 25, 2015 23:46    Temat postu:

Powrót do góry
Robinek91
Nowy w Mieście


Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 1

PostWysłany: Sro Lut 04, 2015 09:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak drogie jest korzystanie z tego typu systemu?
_________________
www.mojeoczy.pl/dolegliwosci-oczu-kat/dolegliwosci-oczu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kakofonia
Nowy w Mieście


Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 671

PostWysłany: Sro Lut 04, 2015 15:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też jestem ciekawa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
movem
Nowy w Mieście


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 152

PostWysłany: Czw Lut 05, 2015 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też uważam, że warto chronić swoje dane. Kilka razy już je straciłam i niestety wiem, że to nic przyjemnego. Warto sobie zerknąć tutaj: http://www.alldatarecovery.pl/utraciles-dane-robic/[url]
Gdy już jest za późno to trzeba niestety ratować co się da, dlatego ja wyznaję zasadę, że lepiej zapobiegać niż leczyć.[/url]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sylwia4012
Nowy w Mieście


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 397

PostWysłany: Sob Lut 21, 2015 12:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastanawiam się nad założeniem Infolinie telefonicznej TideTelco, ale zastanawiam się czy jest to bezpieczne jak i dla firmy , jak i dla klientów? Czy ktoś z was z takich usług korzysta w firmach? Jak to jest naprawdę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
typek
Nowy w Mieście


Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 277

PostWysłany: Nie Lip 30, 2017 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prowadząc firmę warto cały czas czuwać nad tym, aby wszystkie dokumenty były bezpieczne. Tutaj http://drukwfirmie.pl/4786-cyberbezpieczenstwo-jak-zapewnic-tajnosc-dokumentow-w-firmie jest ciekawy artykuł na ten temat. Odpowiednie rozwiązania mogą sprawić, że wszystkie dane będą odpowiednio zabezpieczone.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ela231
Nowy w Mieście


Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 439

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2017 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem warto tutaj pomyśleć o archiwizacji dokumentacji dla bezpieczeństwa. Przechowywanie dokumentacji pracowniczej i innej jest ważne. Warto zerknąć na; http://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/uslugi/przechowywanie-dokumentow-likwidacje-upadlosci/ , bo mają godne uwagi propozycje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wikawes123
Nowy w Mieście


Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 3

PostWysłany: Sro Wrz 20, 2017 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Święta prawda
_________________
Jak schudnąć 10 kg
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Aneczka369
Nowy w Mieście


Dołączył: 07 Gru 2017
Posty: 43

PostWysłany: Sro Lut 21, 2018 09:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bezpieczeństwo danych jest niezwykle istotne nie tylko na poziomie IT. A jak chronicie pomieszczenia biurowe, by nie dostały się tam niepowołane osoby?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Agata29
Nowy w Mieście


Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 264

PostWysłany: Sro Lut 21, 2018 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A u nas wiele danych znajduje się w wersji fizycznej, nie tylko w systemie. Dlatego szefostwo postanowiło, że od przyszłego miesiąca zainstaluje nam takie czytniki kontroli dostępu, aby do biura już nikt niepowołany nie wszedł.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Thomas99
Nowy w Mieście


Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 29

PostWysłany: Pią Mar 02, 2018 13:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mówicie o bezpieczeństwie danych komputerowych, a co z dokumentami fizycznymi, papierowymi? Te są również podatne na kradzież. Macie w swoich firmach archiwa? U nas jest archiwum, do którego wejście ma tylko jedna osoba w firmie. Ostatnio nawet zamawialiśmy regały z http://www.met-baj.com.pl/oferta/3,kategoria.html, bo zaczęło już brakować miejsca. Szef nie bardzo chciał się zgodzić, aby więcej niż jedna osoba tam weszła, ale było to konieczne więc się zgodził. Moim zdaniem taka postawa jest świetna, bo każdy nawet najmniejszy wyciek danych osobowych czy innych ważnych informacji nieraz może bardzo zaszkodzić. Co Wy o tym myślicie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
viktoria90
Nowy w Mieście


Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 305

PostWysłany: Pon Maj 28, 2018 08:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam, że ochrona danych w firmie to jedna z najważniejszych kwestii w każdym przedsiębiorstwie. Warto zainwestować w system, który umożliwi sprawny, ale jednocześnie w pełni bezpieczny obieg dokumentów w firmie. Ze swojej strony polecam https://www.baseline.pl/obieg-dokumentow/. Jest w pełni zintegrowany z urządzeniami biurowymi, skutecznie automatyzuje codzienną pracę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bitka
Nowy w Mieście


Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 163

PostWysłany: Sro Cze 13, 2018 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z victoria90, bezpieczeństwo danych w firmie może znacząco podnieść wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów i elektronicznej ich archiwizacji. Dzięki temu, dostęp do określonych papierów będą miały tylko wyznaczone, powołane osoby w firmie. Na http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow możecie poczytać jeszcze o innych korzyściach, które płyną z zastosowania takiego elektronicznego obiegu we własnej firmie. Bo zwiększenie bezpieczeństwa, to oczywiście nie jest jedyny plus Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Arabella
Nowy w Mieście


Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 383

PostWysłany: Sob Cze 16, 2018 10:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem przekonana, że dobre oprogramowanie umożliwi nam właściwą ochronę danych. Jeżeli jednak chodzi o wydrukowane dokumenty, tutaj zasadnym będzie zainwestowanie w niszczarkę np. z https://biurwa.pl/niszczarka-rexel-auto+-300x-o_5264762.html . W sklepie Biurwa.pl znajdziemy szeroki wybór takiego sprzętu, w związku z czym na pewno uda nam się tam znaleźć propozycję idealnie dopasowaną do naszych potrzeb.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
daria56
Nowy w Mieście


Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 53

PostWysłany: Wto Cze 19, 2018 04:08    Temat postu: dokumenty Odpowiedz z cytatem

A gdy mija czas przechowywania papierowego archiwum danych, należy je odpowiednio i skutecznie zniszczyć. Zwykłe niszczarki mogą nie podołać teczkom dokumentów, dlatego warto to komuś zlecić - kto ma do tego uprawnienia. W Gorzowie niszczenie dokumentów można zlecić tutaj: http://impuls24.pl/oferta/niszczenie-dokumentow/. Działają bardzo profesjonalnie i dbają o ochronę danych. Warto skorzystać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Cze 19, 2018 04:08    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Miasto Warszawa Online Strona Główna -> Wolna Strefa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Miasto Warszawa Online  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group